Etiketter

torsdag 8 september 2011

Självpoträtt

Jag heter Amanda och är 12 år. Jag fyller 13 i oktober. Mina föräldrar är skilda och jag bor hos min pappa varannan helg. Min mamma heter Linda och min pappa heter Magnus. Jag har två systrar.  Matilda är 11 år och bor hos mamma och Tova är 5 år och bor hos pappa.
På fritiden dansar jag streetbauns och latinfusion i Kävlinge. Jag tycker om att lyssna på musik. Jag och mina kompisar brukar vara ute på facebook och skype. jag tycker om att vara ute med mina kompisar.
I skolan tycker jag mest om musik och bild jag är inte ducktig på det men det e kul.

1 kommentar:

  1. Man får reda på en hel del intressanta saker om dig. Arbeta vidare med
    - styckeindelningen.
    - att skriva utförligare
    - att kontrollera meningarna, så att de har punkt på rätt ställe.

    SvaraRadera